Պրեմիեր Լիգայի 32-րդ տուրի մի քանի հանդիպումներում մրցաշարի պատմության մեջ առաջին անգամ կիրառվել է խաղից դուրս գտնվող կիսաավտոմատ հայտնաբերման (SAOT) տեխնոլոգիան։ Որոշվել է այն օգտագործել այս մրցաշրջանում՝ գավաթային խաղերում փորձարկելուց հետո։ Այն օգնում է ավելի ճշգրիտ և արագ որոշումներ կայացնել խաղից դուրս իրավիճակներում։
«Մանչեսթեր Սիթի» – «Քրիստալ Փելաս» (5-2) հանդիպման 28-րդ րոպեին հաստատվեց մրցավարի որոշումը՝ չեղարկել գոլը, երբ Էբերեչի Էզեն հայտնվեց խաղից դուրս վիճակում։
CAOT-ը ցույց տվեց, որ «Բրայթոն» – «Լեսթեր» (2-2) հանդիպման 74-րդ րոպեին Կալեբ Օկոլին խաղից դուրս վիճակում չէր։ Այսպիսով հյուրերը հավասարեցրին հաշիվը։
Ի տարբերություն ՈՒԵՖԱ-ի և ՖԻՖԱ-ի, որոնք իրենց խոշոր մրցաշարերում օգտագործում էին սենսորներով գնդակներ, անգլիացիներն առանց դրանց են անում։ Պրեմիեր լիգայի խաղերը հյուրընկալող յուրաքանչյուր մարզադաշտ ունի մինչև 30 տեսախցիկ, որոնցից մի քանիսը պատկերները փոխանցում են վայրկյանում 100 կադր արագությամբ։
SAOT-ն ինքն է առաջարկում փոխանցման պահը և ավտոմատ կերպով ստեղծում է խաղից դուրս գծեր՝ թույլ տալով խնայել շատ ժամանակ։ Խաղից դուրս վիճակի որոշումը չի կարող լիովին ավտոմատ լինել, քանի որ այն դեռևս պահանջում է տեսաօգնականներից գնահատել և հաստատել գնդակի, խաղացողների և նրանց մարմնի մասերի (գլուխների կամ ոտքերի) շփման պահի ընտրության ճիշտությունը, ինչպես նաև վերջնական արդյունքի ճիշտությունը։ Բացի այդ, պետք է հասկանալ՝ որոշումը կարող է փաստացի լինել, թե՞ մրցավարի մասնակցությունը պահանջվում է խաղադաշտում կատարվածի սեփական գնահատականի համար։